Klientu apkalpošanas vadītājs: uzvar tas, kurš piedāvā vislabākās emocijas

29. May 2020

news-default-pic

Klientu apkalpošanas vadītājs: uzvar tas, kurš piedāvā vislabākās emocijas

Rīna Jirgena uzņēmumā Alexela strādā kopš 1995. gada. Sieviete uzņēmumā nokļuvusi nejauši un šodien, pēc 25 gadiem, atzīst, ka, labi un sev tīkamā vidē, starp iedvesmojošiem kolēģiem, iespējams, viss ir iespējams.

Nejauši Alexela

Es nejauši uzgāju Alexelu vīra vietā 1995. gada decembrī. Viņš negaidīti ātri norunāja tikšanos uz ļoti svarīgu operāciju un no vietas atteicās. Sāku strādāt par klientu apkalpošanas pārstāvi un šajā amatā strādāju turpmākos četrarpus gadus. Šodienas 25 darba gadu laikā esmu bijis klientu apkalpošanas pārstāvis, degvielas uzpildes stacijas vadītājs, vadījis četras degvielas uzpildes stacijas ar veikaliem, divus gadus biju tirdzniecības vadītājs, šodien esmu servisa vadītājs.

Ceturtdaļgadsimts aizraujošu stāstu

25 gadi dažādos amatos atnesuši daudz aizraujošu stāstu, kurus atceroties, sāc pie sevis smaidīt. Visi šie gadi bijuši ļoti aizraujoši un piedāvājuši daudz izaicinājumu, personības attīstību. Man ir bijuši aizraujoši tie laiki, kad pirmo reizi klientu apkalpošanas personāla apmācībā bija iespēja izmantot ārštata pasniedzēju. Man nācās pielikt roku apmācību programmu izstrādē, un viss process kopumā bija ārkārtīgi interesants.

Man ir paveicies ar izpalīdzīgiem kolēģiem, labu atmosfēru, un tā mēdz būt, ja labi dari savu darbu, vari tā attīstīties. Arī atpazīšana un pamanīšana ir spārnojoši spēki.

Uzvar tas, kurš piedāvā vislabākās emocijas

Ir skaidrs, ka šodien tirgū uzvar tas, kurš klientam piedāvā vislabākās emocijas. Kā liecina mūsu uzņēmuma vērtības, mums ir daudz ko piedāvāt – mēs uzlabojam savu darbinieku, klientu un partneru dzīvi. Vēlos panākt, lai klientu apkalpošana Alexela veikalos visā Igaunijā sasniegtu līmeni, kas audzēs lojālu klientu loku un liks klientam atgriezties pie mums atkal un atkal. Par klientu tev ir jārūpējas tikpat ļoti kā savam kolēģim vai labam paziņam, un acij jāspīd darbā. Pozitīvisms, prasmīga apkalpošana un dalīšanās ar zināmu laba garastāvokļa vitamīnu nepaliks nepamanīta un tikai mainīs pasauli uz labo pusi.